Prvý dovolenkový

augusta 18, 2016



Tento rok to vyzeralo tak, že leto si budeme užívať bez dovolenky a vystačíme si s jednodňovými výletmi. Po manželových nadčasoch sme sa nakoniec rozhodli aspoň pre 5 dňový pobyt u nás na Slovensku.

Môj jasný tip bol Liptov. Presne som vedela, že do hotela nie. Sympatickejšie je mi skôr "chatkové" ubytko. Dáva mi pocit väčšieho súkromia, či pre nás, alebo aj pre spolubývajúcich. Neviem, či by v hotely potencionálny susedia prežili vedľa našich zbojníkov. 
Našla som pre nás úplne ideálnu chatku cez www.booking.com priamo v areály Tatralandie v Holiday Village

Po povinných úkonoch na recepcii a vstupe do nášho dovolenkového kráľovstva ma ovanula príjemná vôňa dreva. Chalani začali hneď preskúmavať celý priestor, kým sme s mužom vybaľovali náklad z auta. Naše celorodinné nadšenie sa dalo krájať. Presne takto som si to predstavovala. Prvý podvečer sme začali mapovaním rezortu. Na každom kroku sú rôzne ihriská. Samozrejme, ze sme museli odskúšať každé jedno :-) 

Všetky chaty sú členené do 11 tematických osád, ktorých čaro a atmosféra vám zaručia pobyt s množstvom dobrodružstva a fantázie. Parkovanie je tiež luxusné, hneď pre chatkou. My sme mali to šťastie, že sme mali rovno oproti aj rybníček so pstruhmi, kaprami a kačkami. Na konci osady je dokonca aj mini farmička, ktorá pre nás milovníkov živých tvorov bola čerešnička na torte. Privítal nás tam somárik, ten ma hneď prvý večer cez milý kukuč pokúsal. Je tam temperamentný cap, ktorý má všetko a všetkých pod palcom. Kengura, veľmi milé stvorenie, ktoré si niekedy naše prsty pomýlil s pamlskom. Adamčo aj Šimonko maly tú česť, deň po dni. Dvaja krásny mladý danieli, tí boli namierumilovnejší. 
Normálne som skúšala, či nie sú štrbavý. Tým ste mohli dať do papule aj celú ruku a nič. Toto boli naše každodenné rituály. Ráno rovno v pyžame sme šli pozrieť rybky a kačky. Keby ste "počuli" to ticho, ako chalani sledovali dianie vo vode. Ach! Po raňajkách na terase a napríklad aj záhradkárskej hodinke v záhone sme šli ešte pozdraviť kamošov na mini farme a takto sme aj ukončovali každý deň. Škoda, že som hneď prvý večer chytila nádchu. Romanticky sme si totiž užívali pohodku vonku pri hviezdach, mesiačiku a sviežom vzduchu. No pre nás západňárov až moc čerstvom. Ale eufória z krásneho prostredia a dovolenky, ktorou stále žijem vo mne pocit z nachladnutia posunula do úzadia. Každému milovníkovi prírody, zážitkov, zábavy, relaxu, dobrodružstva v jednom rezorte odporúčam všetkými desiatimi.

Chalani mali po nociach na sebe pyžamo z Pepco a skoro na všetkých (aj budúcich) záberoch naše verné podkolienky MOE (TU) a nové sandálky Siani (TU).




  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov