Kozmetika pre nás aj pre vás

apríla 09, 2018


Tak konečne sedím pri počítači a spájam sa s Vami v podobe recenzie. Chalani tu okolo mňa behajú a nechávajú ma štandardne v strehu. Ostatne, ktorá z nás to má inak, všakže..

Uvidím, či sa mi to vôbec podarí spísať to na jednu šupu. Inak už som si aj myslela ako väčšina z nás, že jar konečne prišla a s ňou aj prvá tohtoročná vlna novej energie. No ochladenie ma dostalo na kolená. Hlavne, že všetky zimné bundy poprané a poschovávané. A čo! Je to na protest počasiu.


No ale aby som tu nekecala len tak o počasí idem Vám predstaviť taliansku kozmetiku, ktorú som aj pre Vás odskúšala. Teda aspoň pár ich produktov, ktoré som si zakúpila.

Už ste si u mňa asi zvykli, že uprednostňujem vecičky na prírodnej úrovni.

Talianska prírodná bio kozmetika a drogéria ANTHYLLIS a BABY ANTHYLLIS ponúka výlučne prírodné a čisté produkty pre deti a dospelých.  Zahŕňa kompletnú starostlivosť o pleť a osobnú hygienu doplnenú o pracie a umývacie prostriedky. Kompletná produktová rada je certifikovaná agentúrou ICEA, podľa " Eco Bio Cosmetics Standard " a je v súlade s medzinárodnými normami "Stop testovanie na zvieratách". Opaľovacie krémy nezaťažujú morský ekosystém a získali najvyšší rating A+++ TOP ECO FRIENDLY podľa protokolu EcolCare.


Produktová rada prírodnej kozmetiky ANTHYLLIS ponúka 15 výrobkov pre starostlivosť o vlasy, tvár a telo dospelých. Dva druhy krému na tvár, hydratačný pleťový krém a antiage pleťový krém, čístiaci pleťové mlieko, telové mlieko,  šampón na denné použitie, šampón na mastné vlasy, šampón proti lupinám, šampón a sprchový gél 2v1, sprchové gély viacerých druhov, gél na intímnu hygienu, čistiaci gél na tvár, opaľovacie krémy s UV filtrom viacerých druhov.


Ako prvý produkt ma zaujal šampón na každodenné umývanie. Tým, že ich mám od prírody jemné a tým pádom sa často mastiace, mám hlavu napenenú denno denne. Od puberty som skúšala svoje vlasy a vlasovú pokožku naučiť a vytrénovať prírodným mazom a odolnosti. Presne ako som to počúvala od svojho okolia. Ale nepomohlo. Tak som hodila flintu do žita a idem si svojou cestou.

Konkrétny šampón voní ako jarná lúka s kvapkami rosy. Presne to ma napadlo po prvom nanesení. Už len tá aróma vám dodá energiu. Po pár dňoch som na svojich vlasoch spozorovala väčšiu pevnosť aj odolnosť. V čase prvého otvorenia sme boli v Terchovej, čo znamenalo úplne iné ovzdušie a prostredie. Najprv som to prisudzovala aj inej vode, ale aj po príchode domov sa mi potvrdilo, že je to ozaj šampónom. Nemala som tendenciu si ich prelakovávať, ani fúkať cez guľatú kefu kvôli objemu. Vlasy som jednoducho nechala prirodzene preschnúť a bola som s celkovým záverom spokojná.

Šampón obsahuje:

Žihľavový výťažok a pšeničné proteíny chránia a revitalizujú zoslabnuté vlasy. Žihľava je pozoruhodná tým, že zabraňuje tvorbe lupín, reguluje činnosť mazových žliaz, podporuje rast a regeneráciu vlasov. Je bohatá na vitamíny a minerály.
Rastlinné oleje vyživujú, upokojujú a zanechávajú vlasy príjemne jemné.

Extrakt ibišu lekárskeho zabezpečuje zjemnenie vlasov a pôsobí aj ako kondicionér. Urýchľuje hojenie zápalov a regeneruje poškodenú pokožku.


Ako druhý produkt v poradí som si vybrala omladzujúci pleťový krém s fytokomolexom zo pšeničných otrúb a červeného hrozna. Tajne som dúfala, že po pár týždňoch a a nakuknutí do zrkadla sa uvidím aspoň o päť rokov mladšia. No až taký zázrak sa nestal :-). Ale príjemné našponovanie pokožky sa dostavilo. A to mi pravdu povediac stačilo. Krém je trošku tekutejší, takže mi stačilo ozaj len šprtnúť a ľahko rozotrieť. Vôňa na mňa pôsobila citrusovo. V tomto prípade som nemusela používať ani podkladovú bázu pod make up. Takže moja ranná úprava v človeka bola o to jednoduchšia a o pár sekúnd rýchlejšia. A asi všetky maminy vieme, čo pre nás znamená pár sekúnd navyše.  

Krém obsahuje:

Bioskvapalnený výťažok zo pšeničných otrúb bohatý na veľké množstvo arabinoxylánu a biofenolu, ktoré majú výborné antioxidačné účinky. Arabinoxylány prinavracajú pleti pružnosť a eliminujú tvorbu vrások.

Výťažok z hrozna a listov vínnej révy
obsahuje resveratrol, ktorý pokožku vyživuje, regeneruje, napína a vyhladzuje. Je 20-krát silnejší ako vitamín C, 5-násobne silnejší ako betakarotén a má 50-násobné vyšší antioxidačný účinok ako vitamín E.

Výťažok z rohovníkového semienka je známy pre svoj hydratačný efekt a zvyšuje elasticitu pleti. Carubin hydratuje a vytvára ochranný film.

Mandľový olej je silný antioxidant. Chráni pokožku a optimalizuje jej absorbčné schopnosti. Obsahuje vitamíny A, B1, B2, B6 a je extrémne bohatý na vitamín E. Neupcháva póry a je vhodný pre všetky typy pokožky.

Kokosový olej je bohatý na minerály a vitamíny najmä vitamín E, ktorý je známy prírodný antioxidant a napomáha v boji proti voľným radikálom. Rýchlo sa absorbuje a zabezpečuje dokonalú hydratáciu a jemnosť pokožky.

Aloe Vera obsahuje vitamíny A, B1, B2, B6, B12, C a E. Zmierňuje svrbenie kože. Má protizápalové účinky, zabíja baktérie na pokožke a udržuje prirodzenú hydratáciu kože. Obsahuje množstvo antioxidantov a stimuluje produkciu kolagénu.

Rozmarínový extrakt obsahuje antioxidanty, ktoré zabraňujú poškodzovaniu buniek voľnými radikálmi čo spomaľuje stárnutie pleti.

Borievka obyčajná obsiahnuta v kréme sťahuje a zmenšuje póry a má protizápolové účinky.





Samozrejme, že na prázdno neobišli ani chaloši. Pre nich som vybrala :

Hydratačný krém s vysokým výťažkom aloe vera. Adamko je od narodenia atopik. Našťastie sa nám jeho pokožku podarilo ukľudniť, ale určite ju nechcem dráždiť. Snažím sa  preto vyberať dupľovane bezparfémové a pleť čo najmenej zaťažujúce produkty. Tento u nás pomenovaný sloníkový krém je určené ako pre deti, tak aj pre dospelých, ktorí majú suchú, či citlivú pokožku. Je ľahko roztierateľný, neobsahuje parabény, parafín a silikóny, phenoxyethanol, alkohol a sulfáty. Okrem aleo vera obsahuje:

Sójový olej je silný antioxidant. Výborne chráni pokožku pred UV lúčmi. Chráni pokožku pred voľnými radikálmi. Obsahuje vitamín E.

Írska morská riasa je špeciálna červená riasa rastúca na atlantickom pobreží. Obsahuje množstvo minerálnych výživných látok. Výborne zjemňuje pokožku.



Samozrejme, že keď som videla v ponuke  BIO zubnú pastu, išla hneď do košíka. Obsahuje výťažok slezu lekárskeho a aloe vera. Chráni mliečne zúbky pred zubným kazom. Voní a chutí po jahodách, takže som musela chalanov strážiť, aby ju nevycuciavali ako pikao. Pri nanášaní na zubnú kefku som musela byť opatrnejšia. Jej konzistencia je trošku riedšia, než sme zvyknutý. Pre mňa to bola ešte zmena v tom, že nepenila.  Ale je to ozaj len sila zvyku.


Slez lesný - rastlina známa z rímskej doby, pre svoje liečivé účinky a schopnosť upokojiť pokožku. Má tiež protizápalové účinky a vytvára ochrannú vrstvu.


A viete čo je tejto značke super ? Ani jeden s produktov nie je testovaný na zvieratkách !!!
Všetko nájdete TU.





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov