Posledný

februára 20, 2017



Po snehu už ani chýru ani slychu, keď tak ešte niekde na horách. Tak si poďme zaspomínať na ozaj úplne posledný zasnežený deň. A to som vtedy ešte fakt netušila, že slovo „posledný“ sa potvrdí.


Normálne bežné ráno, chalani už dávali raňajky, ja ešte v pyžame, s hniezdom na hlave..štandardne omrvinky všade, ale veď „sa“ povysáva až po rannom výbuchu. Myšlienky v logistickom napojení, ako zorganizovať deň. Áno, som na materskej, áno, nemusím sa nikde ponáhľať, pokiaľ nemáme lekárov, manikúru, kozmetiku, shoping, fotenie..no, proste som veeeľmi zaneprázdnená :D

A zrazu vybračka a správa od Soňule, že či nedáme fotenie..a že kedy a kde..chtíč bol veľký a tak hlava začala vyrátavať časové rovnice, keďže sme už niečo mali..hecla som sa a aj napriek môjmu úbohému rannému výzoru sme boli za chvíľu nachystaný.

Vyštverali sme sa každá svojim poháňadlom do nášho lesa. Išli sme tam na slepo, dole už bol riadny odmek. No po 5 minútovej jazde sa nám naskytla nedotknutá zasnežená rozprávka. Bola som vodca, a môj slabší motor ma velice prekvapil, ako si to šinul vo vyššom prevýšení. Ťahal až moc slušne, ešte som aj palubovku poťapkala s vďakou..no asi som to trošku precenila a pri parkovaní vo výklenku medzi barákmi sa mi začali veselo prešmykovať kolesá. Chvíľku som tam šaškovala v domnení, že to dáme. Ale ništ. 
Obe sme to museli pekne krásne vycúvať, mimochod milujem túto disciplínu..a prehodili sme sa do druhého, väčšieho, výkonnejšieho auta..a užili si to. Bola to rýchlovečka, len škoda, že famózna hmla je o niečo výraznejšia na záberoch, než v skutočnosti. Možno pre niekoho menej kvalitné obrázky, ale mne to neva.

Na druhý deň som už bola nažhavená, že ideme na to isté miesto užiť si poslednú sánkovačku, ale už aj tam sa sneh začal topiť. Ale som rada, že máme nové miestečko, úsek na výlety.

Aké ukončenie zimy ste mali vy ? Alebo ste vybehli ešte na hory počas prázdnin a predĺžili si zimu ? 









  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov