Chlpáč a šupiny

júna 20, 2016





Tento príspevok píšem s nadšením. Už pár týždňov tu máme obdobie nekonečných pobytov vonku. Na toto čakám každú zimu, odkedy mám chalanov. Nevadí nám ani dážď. Ten sa dá tiež v pohode prežiť. Buď „narastieme“, ako sa traduje, alebo vyschneme v pobúrkovom sviežom vánku.


Adamčo aj Šimonko majú radi zvieratá všetkého druhu. Ryby nevynímajúc. Dupľom, keď pravidelne počúvajú príbehy nášho ocina, ako kvalitne strávil svoju mladosť a slobodu na rybníkoch v jeho rodisku.

Na taký jeden sme sa teda vybrali poprechádzať a oboznámiť našich synov spolu s chlpáčom. Vždy sa naňho veľmi tešia, aj keď ten ich svojou váhou vždy preválcuje. Problém nemali ani s mini rybičkami, ktoré im ocino ulovil. Pokiaľ im nevyskočili z dlaní, tak si ich tam bez problémov držali. Mali sme nalovené presne štyri (za každého člena rodiny). Adamčo sledoval z brehu svoj mužský vzor a Šimonkovi nebolo viac treba. .vedro s vodou a tam rukou naháňal úlovky..až dovtedy, kým si ako správne neposedné dieťa a milovník vody na seba nevylial celý obsah aj s rybičkami. Jemu by to samozrejme nevadilo, veď mokrý nemokrý, hlavne že je stále čo vyparatiť. No tentokrát som náhradné oblečko nemala. Takže vyzliekačka, baliť švestky a jede sa späť.

Aj napriek tomu, že naše first time na rybníku skončilo predčasne, bol to zážitok pre celú rodinu. 
Ja som bola spokojná zo spokojnosti svojich detí, tie iskierky v očiach z nového dobrodružstva sú úžasné, manžel ten bol vo svojom úplne. Vrátil sa o pár rokov späť..a tie iskierky v očiach mal veru aj on.
 Rodina je pre mňa všetko. Je pre mňa alfou a omegou. Keď vidím, že sú moji chlapi spokojní, to je dôvod, prečo som šťastná a prečo má všetko navôkol väčší zmysel.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov