Láska na prvý pohľad

júna 24, 2015


V tom období som bola ešte úplná amatérka, čo sa kojeneckých doplnkov týka. Tak som šla odhodlane do najbližšej u nás v Bratislave aj najväčšej predajne s detským a mamičkovským všeličím na okuk.
Po premapovaní predajne s naším ešte vtedy jedináčikom, ktorému sa už predierali prvé mliečňaky a vyžadoval nielen BIOmlieko, ale aj niečo iné na ukludnenie som zakotvila pri oddelení s dudkami, fľaštičkami, príbormi, tanierikmi a ostatnými vecičkami.


Bola to láska na prvý pohľad. Ten dizajn a prepracovanie materiálov! Je vidieť že espaňol značka Suavinex to má v krvi a vedia ako na to. A o výbere nehovoriac.
Priznám sa, že zo začiatku som začala opatrne tým najakútnejším čo Adamčo potreboval. Boli to dudky a hryzátka. Dudky boli samozrejme dve, jedna denná a druhá nočná, čiže som po náročnom výbere vzorov  a farieb vybrala dvojbalenie. 
Po príchode domov som ich hneď sterilizovala a čo najskôr do dutiny ústnej vložila slintajúcemu čakateľovi. A bolo. Kamoši na 24hodín denne.
.

Ďalšie obdobie bolo fľaštičkové a to už ako ostrieľaná milovníčka tejto značky som šla rázne za svojím a odchádzala som s plnou náručou fľaštičiek rôznych vzorov, veľkostí a samozrejme aj náhradných čepičiek. Opäť nesklamali.




Naposledy to bola sada myštičiek Bentoo, ktorú využívame nielen doma ale aj vonku.


Tak sa nám rodinka Hello Fox pekne rozrastá. Už čoskoro Vám predstavím novinky aj z limitovanej edície týchto fajnšmekrov pre nás dovolenkujúcich s ratolesťami. Máte sa na čo tešiť!









LINKS



  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov