Mile je milé

júla 07, 2015



Prvý krát som sa s týmito milými slovenskými handričkami stretla vďaka našej "tete" Ali.
 Adamčovi do oka najviac padlo body s koníčkom Pejkom, ktoré v chladnejších dňoch nosí veľmi rád.


 


Dostali ma svojím príjemným mäkučkým materiálom, ktorý aj po častom praní nemá žiadne žmolky (na ktoré som obzvlášť alergická), ani z farieb neubudne. Ako patriotku ma nadchýňa, že sú tam použité folklórne prvky a potlač obrázkov, ktoré si pamätá ešte aj genenerácia predo mnou.

 
Po prelustrovaní stránky som hneď poobjednávala niekoľko kúskov do nášho šatníka. Šla som si pre balíček osobne. Chcela som sa stretnúť s dvojicou šikovných mamičiek, ktoré mimochodom majú vyštudované úplne iné profesie. No ich nadšenie, kreativita a dôslednosť na výber materiálov sa odzrkadľujú na všetkých kolekciách.

Nám retro nadšencom určite ulahodili aj pančušky na traky, v ktorých sme sa hriali aj my ako deti. 
Babičky našich ratolestí sú nimi nadšené, pripomínajú im roky minulé.

Prednedávnom vyšla nová letná Jazierková kolekcia s viacerými kúskami dievčenských šiat, kraťasov, tričiek a tielok pre chlapcov, podbradníkov a ostatných k letu patriacich kúskov od Mile (TU).










Pár z nich máme doma aj my. Táto ďalšia a určite nie posledná návšteva bola už pochopiteľne vo väčších priestoroch. Baby boli v plnom nasadení nových voňavých kúskov a to aj pre rodičov. Takže deťúrence už nemusia chodiť zladené len medzi sebou, ale už aj my láskyplnovychovávajúci si prídeme na svoje.




 




Baby v Mile majú toho v pláne ešte kopec, už sa veľmi teším na ich ďalšiu kolekciu a zrealizované nápady. Vďaka ich perfekcionizmu to budú isto iste handry s veľkým "H".









  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov