Denim, káro, geometria

júla 31, 2016


Vonku nám voňavo prší, chalani odfukujú do vysielčky a mne tu pri úplnej spokojnosti chýba len pohár vínka. Neva, aj minerálka je dobrá. Radlerík musí ešte pár dní počkať, keďže zapálené hrdlo nepustí. 
Obaja drobci sú už pravdepodobne z virózy vonku, doznievajú len útržky. Ešte sa ale vyhýbame slnku a vonkajším horúčavám. Venčiť sa chodíme na večer, keď sa dá lepšie dýchať.

Tieto zábery som robila pri veľmi príjemnej prechádzke medzi poliami a rybníkmi. Chalanom som dala staršie košele, z ktorých som odstrihla rukávy. Pôsobí to na mňa vidiecky, presne do tohto prostredia. Celý čas som sa kochala, ako je tu krásne. Farby leta-zelená, piesková, modrá..tráva, seno, voda..Adamčo si zbieral halúzky, čím dlhšia, tým lepšia. Pre nás sú to najnovšie všetko udice pre "tataaa". Šimonko spozornel všade, kde boli kamienky. Za chvíľu sme ich mali plný kočík. Mladší zbojník mi už pred odchodom dával signály únavy, no akosi to skôr začalo lámať Adamča, tak si vymenili miesta v kočíku a záver máte možnosť vidieť na fotkách. 
Večer sme dali ešte jedno kolečko komplet vo štvorici, pri západe slnka. 
Fotky už robil väčšinou manžel, pri mojej buzerácii: " Dávaj pozor na ostrosť, foť viac záberov a hlavne maj trpezlivosť." Na počudovanie, po pozretí v počítači mu to vyšlo dobre. Svetlo nám prialo, náladu sme mali, rúž mi vydržal. Ten som si nanášala na rýchlovku, naslepo.
 Kontrolór bol len môj muž. Ale aj keby som ho mala na zuboch, asi si to nevšimne a povie mi, že to mám dobre. Aj na otázku, či v najnovších šatách nevyzerám, ako v nočnej košeli sa len tak ledabolo otočil a odpoveď "nie" mi musí stačiť. Aj to je uňho výkon :-) 
On je proste z iného cesta. Jemu je jedno, čo má na sebe. Žiadne štýlové vymýšlačky v jeho šatníku mi neprejdú. 
Ale vrátim sa k šatám. Tie som aj so sandálkami kúpila online H&M vo výpredaji. Zaujali ma svojou ľahkosťou a vzorom. A poviem Vám, že sú ozaj ako pavučinka. Krpcov som navliekla do outfitu, ktorý ma vyšiel 9 ! A to budem písať na pokračovanie. 

Majte krásne našliapnutý začiatok týždňa a užívajte vonkajšiu dýchateľnosť :-)



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov