Pod Hradom

októbra 08, 2017



V piatok mi kamoška spomínala, že sú na Záhorí farmárske a remeselnícke trhy. 
Vravím si OK, sobota má byť ešte celkom priaznivá, čo sa počasia týka..tak teda pôjdeme. Rada chodím na túto stranu, mám rada kopcovité oblasti, aj keď nie som náruživý turista. Ale kochám sa veľmi rada.



Ráno som si vykonala svoje povinnosti žienky domácej, aby som mala aj po výlete pokoj. Brala som aj kočík. Na takéto akcie ho beriem automaticky. Je to praktické, jeden si sedí, druhý sa vezie na skejte. To už je podľa ich dohody. Ako som predpokladala, cestou mi obaja pospali. Štandardne ešte pri odchode som si v hlave kontrolovala, či máme všetko. Náhradné oblečenie, voda, ovocie, plienky, vlhké vreckovky, doklady, peniaze..CHA!!! PENIAZE? V Rohožníku mi trklo niečo do hlavy. „ Mám ich na stopro?“ Zastaviť, skontrolovať peňaženku..a studený pot. NEMÁM!!! 
„Lena, ty koza zábudlivá!“ Naškrabala som len nejaké drobáky. „No snáď sa tam nebude vyberať vstupné. Snáď tam budú mať aspoň omastený chleba. A na kúpu remeselných ľudových produktov môžeš zabudnúť milá moja.“ Tak som si v duchu nadávala až po vypnutie motora. 



Začalo už poprchávať, ale ako vravím, nie sme z cukru a pár kvapiek zvládneme. Cesta pod hrad bola pre mňa bicepsovo náročná. Strmá, podmočená, klzká a samý výmoľ. Stále sme sa vykoľajovali a pár krát sme mali na mále, že sa prevrátime. Mala som čo robiť. Ale aký bol začiatok dajme tomu náročný, ostatný čas bol veľmi príjemný. Bolo sa na čo pozerať, čo počúvať (živá dobová hudba). Ja som sa vytešovala, že sa chalani vytešujú. Dokonca sme z nášho rozpočtu zvládli kúpiť niečo malé pod zub a nevyhrávalo nám v žalúdkoch. Cestou domov sme mali ešte pár zastávok, bo pekná krajina. Vždy keď prechádzam týmito miestami mám ich niekoľko. Obaja MOJI prirodzene spolupracovali a ja som si mohla cvakať. A viete čo? Normálne som si nakoniec poďakovala za moju zábudlivosť, že som možno aj zbytočne neminula viac peňazí. 
Ako sa vraví „ VŠETKO ZLÉ JE NA NIEČO DOBRÉ“.

Majte ešte peknú nedeľu drahí moji :-)

U nás už vykukuje slniečko, tak sa asi rýchlo vrhnem na varenie a zase hajde niekam :-)

  

TEPLÁKY: Lindex
MIKINY a TENISKY: ZARA

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov