Pod Gaštankou časť.2

apríla 03, 2017






Svojich chlapov som vyštafírovala von, aby som si sadla k mašine a podelila sa s Vami o pár riadkov a obrázkov zo včerajšieho fantastického dňa na opätovnej návšteve na Modranskej farme Pod Gaštankou.  

Cesta hore svahom prirodzene prašná, čo už vo mne evokuje to prirodzené prírodno. Na takýchto miestach mi to absolútne nevadí, práve naopak. Príchod sme stihli okolo obeda, nemám presný pojem o čase. Keď mi je fajn, nehľadím na hodinky. Skutočne sa prenesiem celou dušou do skvostov prírody. Návštevníkov bolo pomenej, čo mne osobne vyhovovalo. Chalani ma ťahali hneď k ovečkám, ktoré mi svojim chovaním pri válove pripomínali mojich zbojníkov. Totožné škriepky o pár kúskov pokrmu, vymáhania si pozornosti. Tak som sa na tom milo pobavila a pripomenula obom, že majú pred sebou názornú zrkadlovú ukážku.
 Kozenky boli trošku vystrašené z našej prítomnosti, tak sme šli na ne opatrne. No, ale vysvetlite to deckám..po čase sme sa zohrali a podaktoré boli aj prítulné.



Čo sa týka kuchyne, bolo toho v ponuke dosť, no ja som stavila na klasický guláš, ktorý bol geniálny. Dlho som si na žiadnom takom nezgustla. Nie, ani na svojom :-)
  Jedna porcia mi nestačila. Ale tým, že som mala obmedzený rozpočet a v pláne boli ešte iné výdavky, musela som sa uskromniť. Chalani mi pílili uši s lízankami, ktoré zbadali hneď na pulte, tak som im kúpila „javorových smajlíkov“. Adamčo bol tak nenásytný, že ho celé schrúmal, čo samozrejme nenechalo ľahostajným Šimona a prešiel tiež na tento spôsob konzumácie. Kým sme prišli na toalety, stihol ho cestou aj s celým obsahom žalúdka vyvrátiť a ja som si miesto vychutnania kávičky precvičila chôdzu kačky v podrepe zo servítkami v ruke a utierala a utierala..ospravedlňujúc sa všetkým okoloidúcim, že im zabraňujem v pohybe. Pripadala som si ako Popoluška zbierajúca hrach a nado mnou panstvo, ktorému sa klaniam. Na to sa Adamčovi podarilo vyprsknúť tečúcu vodu z kohútika na seba, takže nasledoval ďalší alarm „mami, moklé“. Kým som to všetko spacifikovala, chvíľu mi tam tie moje žubrienky pobehovali hore bez. Snažila som sa udivené pohľady tipu „veď nie až tak teplo“ ignorovať a hajde do auta pre náhradné tričká.

Po nútenej módnej prehliadke a zakúpení žetónov sme sa postavili do radu na jazdu na koni. Nasledovala ďalšia dokola sa opakujúca komunikácia s mojimi „mamii, kedyyy“, „ mamiii, podmeee“. V ich prípade neplatí ani nepočujúca a flegmatická matka, pretože to naberá grády a ja v sebe koľkokrát dusím sopku. A to ešte nie sú otázky „prečo“..to bude mazec!

V poobedných hodinách to už bola trošku masovka, ale uvedomila som si to až pri druhom kole obhliadky zvieratiek. Ohrady praskali vo švíkoch a ja som ako milovníčka fauny motivovala chalanov na iné aktivity, než ešte viac stresovať ovečky a kozičky ďalšími narušiteľmi ich územia. Buď sme si išli pinkať loptou, alebo sme si počkali, kým sa to na chvíľu trošku preriedi. Predsa len boli tam aj vystrašené jahniatka a kozliatka a ich maminky, ktoré ich ochraňovali. Tak ako mi ochraňujeme tie svoje ľudské mláďatká. Proste, vžila som sa do ich situácie a snažila som sa im to aspoň takto odľahčiť.


A čo sa týka OOTD, zvolila som pre nás troch aladinky Bali Secret. Mala som ich vyhliadnuté už skoro rok, ale keďže sa vtedy končila letná sezóna, posunula som si svoj výber na tohtoročnú. Komunikácia s predajcom bola na skvelej úrovni, dokonca pre chalanov mám gaťuše šité na mieru a podľa vlastného výberu. Im som dala ušiť s mini pudlom, nech majú vôľu na vyliezanie, preliezanie a behanie. Dokonca sa obaja vynašli a automaticky si z nich pomocou vyhrnutia urobili kraťase. Moje síce nie sú nikde v zábere, ale mám taký hybrid, ktorý spĺňa aj funkciu nohavíc, aj sukne. Materiál je ako pavučinka. Ľahký, vzdušný a príjemný na dotyk. Týmto sa chcem poďakovať celému tímu Bali Secret ( TU ) a teším sa na ďalší výber a novú kolekciu.


Domov sme prišli ufúľaný, ako sa patrí. Tenisky si to odniesli najviac, samý bobek. Vôňa v aute sa bude vetrať ešte asi dlho. Ale tak to má byť. Veľmi sa teším na ďalšie naše výlety. A kľudne mi dajte tipy, kam zájsť s loptošmi, nech máme ešte viac zážitkov a pôžitkov a môžeme sa s Vami o ne podeliť.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov