Kaktus s banánmi

júna 08, 2016




Ešte minulý týždeň sme sa s chalanmi vybrali omrknúť naše bratislavské jazero Zlaté piesky. Nedostali sme sa moc ďaleko. Hodnú chvíľu sme strávili len pri vstupnej bráne, kde ich zaujali dekoračné betónové prvky.

Hlavný vchod ma zaujal už skôr, raz za čas chodím okolo z neďalekého supermarketu. Ako je vidno na fotkách, mala som kopec času cvakať a zachytiť oboch mojich loptošov vo vyliezaní, zliezaní a skákaní.

Po týchto ich športových prvkoch sme sa šli prejsť aj do areálu, kde som nebola dobrých 7 rokov. To už je nejaká doba. Časy bezdetnosti, zodpovednosti (teraz už za menej podstatné veci), kľudného slnenia sa s knižkou v ruke a niekedy aj slúchadlami v ušiach s obľúbenou hudbou. Keď som ich nemala, rada som počúvala rozhovory okolo. Vypočula som si názory ľudí, ktorých som ani nepoznala a aj som sa podozvedala veľa informácií.


Z renovácie areálu som bola príjemne prekvapená. Vynovené okolie pláže, upravené chodníky, nové lavičky, odpadkové koše..ale najviac, čomu dávam už teraz plus sú ihriská pre deti, ktoré tam chýbali. Na jednom úseku je ich hneď niekoľko. Je tam k dispozícii drevené s 2-3 miestnou hojdačkou, klasické viacfarebné a v strede asi najväčšie s preliezačkami a šmykľavkou. Pre nás je veľké plus to, že je to umiestnené na pieskovej plážičke.


Neviem, či to bolo len tým, že sezóna ešte nezačala..ale priznám sa, že tak poskromne som sa cítila ako v dovolenkovej destinácii. Všetko naokolo ešte nedotknuté, upravené. Fakt neviem, či to bolo tým pieskom, alebo to tam nabralo ozaj takú atmosféru. No ale hlavné je, že chalanov som vypustila a užili si to tam. Ja až tak, že som sa vyzliekla s dlhých nohavíc a nejaký čas som tam bola v nohavičkách (boli tam asi 3 ľudia všehovšudy, preto ten exhibicionizmus).


Na tento outfit u chalanov som sa špeciálne tešila. Hneď ako mi volal kuriér som mala tucha, že budem spokojná. Matroš nesklamal a strihovo som bola tiež veľmi spokojná. Hlavne u tričiek, kde ma najviac zaujalo „lemovanie“ pri krku. Je akoby tak ledabolo odstrihnuté.
 To ja môžem!

Obaja majú skladačku z letnej kolekcie slovenskej značky Bess - Tropical story (TU), ktorá je ozaj letná. 
Potlač banánu a kaktusu..čo k tomu dodať. 
Brazília verzus Mexiko :-) 
Podkolienky samozrejme nemôžu chýbať. Sú pre nás veľkým pomocníkom, ak sa trošku ochladí. Natiahnem tesne pod kolená a v spolupráci s pudlovými kraťaskami nahradia dlhé nohavice.


Už je tesne pred polnocou, môj štandardný čas na vešanie prádla a ostatných maličkostí pred šipkou do postele k mojim najvoňavejším stvoreniam. 
Dopite vychladeného Radlera, alebo pohár vínka a zajtra tu už máme malý piatok. 
Teším sa s Vami moji milý :-)



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov