MDD

júna 03, 2016





Tento príspevok som chcela zverejniť ešte na Deň detí, ale akosi nám nešiel internet. Chybička se vloudila.


Tentokrát to nebude o handričkách, ale o pocitoch a emóciách.


Viečka mi už padajú, ale nedá mi to nepodeliť sa o dnešný výnimočný deň nielen dátumom, ale aj zážitkami s mojimi. Prvý krát v tomto roku sme si natiahli plavečky v exteriéry.  Teda Šimonko zatiaľ žiadne nemá, ale Adamčo a ja áno. Jasný, že každý máme svoje. Ja už mám problém na seba zohnať nejaké, ktoré by sa mi nielen páčili, ale aby som sa v nich cítila aj pohodlne a prekryli nie moc lichotivú postavu. Po druhom pôrode a neustálom kojení je to na zaplakanie. Tak mám ešte tie vlaňajšie. A moje srdco tak kričí po niečom novom..


Z domu sme vyrazili nabalený ako na tri dni pod stan. Ale nikdy som nebola schopná sa zbaliť minimalisticky. S deťmi, či bez. Veď auto odvezie a ja tiež nie som s cukru. Naše obľúbené bagrovisko sme si prešli dokola, sú tam len malinké plážičky a ja som hľadala čo najmiernejší vstup do vody. Chalani sú vodné živly a spolu s kamienkami je to eňo ňuňo kombinácia. Strávili sme tam väčšinu dňa. Aj po pár hodinách bol problém ich odtiaľ dostať a nalodenie do auta prebiehalo na etapy. Na pol ceste domov sme si to osladili zmrzkou a podvečer sme dali ešte repete už komplet vo štvorici. Obloha sa na nás mračila, vietor sa dvíhal, teplota klesla..Stihli sme to pre prvou letnou búrkou. Aj vy máte radi tú vôňu po ?


Aj keď únava už klope aj na myseľ, pôjdem spať s pocitom šťastia. 
Mojim deťom aj dnes hrali iskričky v očiach. Vtedy si pomyselne poklepem po ramene a poďakujem sama sebe, že nám je spolu tak fajn. Snažím sa im dať vo výchove aj pocit voľnosti, sebarealizácie a partnerstva. Som k nim úprimná vo všetkých smeroch. Emócie, tak to u mňa nie je žiadny problém.


Poslednú dobu mi chalani okrem prísavkovokojeneckých rituálov zaspávajú schúlený v naručí a to je na konci dňa to najkrajšie a najsladšie, čo si môžem priať. Je to krásna, úprimná odmena od mojich najmilovanejších.


Manžel má nočné, ten sa teraz neráta :-)




 

Fľaša TU

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov