Ušiak prúžkovaný

júla 07, 2016






Konečne som sa dostala k písaniu.
 Síce so zaslzenými očami a plným nosom, no hlavne že chalani sú už ako tak z virózy vonku.
 Adamča som horko ťažko uspala a Šimonko tu okolo mňa lozí a spoznáva zákutia obývačky.



Ako ste si už všimli na našom trhu sa objavili  ďalšie šikulky s najušatejším pomocníkom Funny Bunny (TU), ktorý na radosť našich drobcov a aj nás rodičov píska.



Zbadala som ich vďaka kamarátke, ktorá im úspešne nafotila prvú kolekciu. 
Tá zahŕňa tepláky s trakmi i bez, skrátenú verziu trojštvrťákov, sukničky pre parádničky, mikiny, štucne, obľúbené šmolko čiapky, nakrčníky na blížiace sa chladnejšie dni.
 Ozaj je z čoho vyberať. 
Materiál je prijemný teplákový. 
Nevytvárajú sa žiadne žmolky a aj fľaky idú na nízkej teplote dolu. 
Páči sa mi, že baby majú ja básnické črevo a ku každému druhu majú popis v krátkych rýmoch.



My sme si na verejnú ukážku trakáčov ešte museli niekoľko týždňov počkať. 
Toto leto aj mne ako milovníčke teplého počasia dalo zabrať.



Pri obliekaní som si všimla, že s veľkosťou som to trošku prepískla smerom nadol.
 Adamčo je v nich trošičku narvanejší, ale ešte je to celkom nositeľné. 
Až na to, že v tomto prípade mu traky akosi zavadzali a lepšie sa v nich cítil, keď ich mal zvesené.



K už spomínaným žabacím teniskám, ktoré doteraz rozbíjali jednofarebnosť  som konečne zohnala aj doplnok na hlavu, aby bol akýkoľvek outfit  farebne zladený .



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov