Predvíkendové Smolenice

júla 17, 2015




Sezóna hradov a zámkov už dávno začala a tak sme navštívili aj my zámok obklopený bohatou zeleňou.
  Cestou hore sme sa trošku zadýchali, predsa dvojité približovadlo komplet naložené plus nejaké malé dvojkolesové pre Adamča ešte v ruke.

Našťastie vďaka zmeske ihličnatých a listnatých stromov tam bol príjemný chládok a vánok . Nádvorie je elegantne upravené s fontánou uprostred.
Dorazili sme tak akurát, tak sme nemuseli ani dlho čakať na prehliadku. Po celom zámku je povešaných niekoľko Benátskych zrkadiel, tak sme sa mohli hlavne my baby kontrolovať, či je všetko v poriadku. Adamčo si tiež prišiel na svoje. Nevedel sa na seba vynadívať.
 
 Mňa osobne na prehliadke zaujala prehliadka kočíkov zo všetkých období. Ako som už spomínala, som veľký fanda retra, takže som si mohla aj všetko pochytať a odskúšať. Niektoré boli na prekvapenie veľmi kvalitne odpružené a veľkosť tých vaničiek!
 No poviem Vám, že dnešný výrobcovia by mohli prehodnotiť  rozmery tých dnešných.
Adamčo bol uchvátený staručkými modelmi autíčiek a lietadiel. Boli tam formule, na ktoré si logicky vytiahol kľúče a chcel ich naštartovať.
 
 Po prekonaní 99 schodov sa nám naskytol úchvatný výhľad na okolité miesta a kopce.

Dokumentácie z interiéru sa mi nepodarila, keďže obaja chalani viseli na každom z nás.
Určite sa tam dá ísť aj v týchto výpekoch, ktoré máme ešte pred sebou. 
Pod zámkom je aj jazierko s kačičkami a keď budete mať šťastie, príde Vás pozdraviť aj srnka.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov