Schody

augusta 17, 2015




Tak tie sú u nás momentálne najobľúbenejšia „prekážka“ na ktorejkoľvek prechádzke a je jedno, či je tam jeden , alebo viacej. 
Pohrabala som sa v archíve a našla som ešte naše opatrné začiatky, kde bol Adamčo naobliekaný ako cibuľa. 
Ale jeho nadšenie z prekonaného prvého schodíku bolo o to radostnejšie.



 Keď tak pozerám na fotky z pred pár mesiacov je neuveriteľné, aký bol Adamenko maličký. 
Vtedy si Šimonko ešte hovel v brušku.
 



O pár rokov budú pre mňa tieto zábery ešte emocionálnejšie, než teraz. Aj z tohto dôvodu som založila tento blog.
 Aby som si aj „na papieri“ zakonzervovala spomienky, momenty, situácie. 
Čo ak ma neskôr lapí Alzhík ?

Takto o mesiac už budem oslavovať Adamčove „len“ druhé narodeniny a o tri dni Šimonkov polrok.
 Pre mňa ako matku sú to významné chvíle v živote mojich milovaných synov. Jasné, že chalani to ešte nevnímajú.
 No ja to prežívam aj za nich.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov