augusta 21, 2015



Nebíčkové



Tepláky sú u nás doma najrozšírenejší komponent v šatníku. Sú mäkké, pohodlné a kompatibilné s ostatnými zvrškami.
Už mám síce problém nájsť miesto ďalším novým kúskom, no nedá mi to a vždy hľadám tie naše budúce.
Našťastie máme stále viac šikovných slovenských a českých výrobcov, ktorí idú s dobou aj čo sa materiálu týka.
Pri prehľadávaní niečoho šmrncovného pre mojich chalanov som objavila Vendulku, ktorá šije takéto pohodlné kúsky. Vzory látok s ktorými pracuje sú pre mňa momentálne topka! 
Čisté, jednoduché, hravé. 
Farebné i zemité. Materiál je bio bavlna, s ktorou už mám nejaké tie skúsenosti, tým že Adamčo je atopik a ja tak trochu hipi žienka.
 
Keď som si preklikala BeBirdie, nevedela som akú látku,
resp. aký vzor si skôr vybrať. 
Šla som na to intuitívne, ako do všetkého.
Ako sa vraví „život je ako oblaky, raz sa hýbu rýchlo inokedy pomenej, no nikdy nezostávajú rovnaké“.
 Tak isto ako moji synovia. 
Sú si tak podobný a pritom sú taký rozdielny. 
Je to nerozlučná dvojica. 
Keď sú spolu, nič im nechýba. 
Tá spokojnosť v ich očkách, tie úsmevy na tvárach oboch.
 Aj vtedy sa zo mňa stáva pávica a vysmiata porozovateľka.
Pre oboch som vybrala ten istý vzdušný vzor, ktorý u mňa evokuje slobodu a voľnosť. 
Farby sú rozdielne, aby som to nepreháňala s tým dvojičkovským stylingom. 
Zaujali ma aj kúsatká vyrobené z bukového neošetreného dreva.
 
Zaraďujú sa do Montessori pedagogiky.
 Látku možte dať vychladiť do mrazáku, na zmiernenie pri prerezávaní zúbkov. 
Pôvodne som mala v pláne Adamčovi obuť decentné mokasíny, no ako už je uňho zvykom obuv si vybral sám a celý outfit si „rozbil“ zelenými tendami.
Tento aj keď zamračený deň bol pre nás jeden s tých významnejších. 
Šimonko mal premiéru v šporťáku. 
Dopadlo to nad moje očakávania. 
Obe časti som otočila oproti sebe, takže chalani na seba robili opičky a boli veľmi spokojný, vrátane mňa.
Z toho všetkého sa obaja príjemne unavili a dali si spoločného šlofíka.
Čo viac si priať, ako spokojné deťúrence.

Teším sa na ďalšiu spoluprácu s BeBirdie, pretože tých vzorov je neúrekom a už teraz mi v hlave kolujú rôzne alternatívy.


link:

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Jeeeeeej ty su rozkosniiiiii ale ze uplne!!!!
    Vdaka bebirdie som nadabalila na tvoj blog...tesim sa z neho..fakt!
    Inak...bebirdie budeme mat v nasom novovznikajucom eshope 😉 uz coskorooooo!!!
    Kuk:
    www.slivnikovo.blogspot.sk
    Aj na FB nas najdes pod "Slivníkovo"....

    Idem citat dalsiii prispevok 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Basi, ja som sa k tejto tvojej speave dostala az teeaz. Prepac..aledujem ta aj na fb aj na insta a dezim ti palce. Sama viwmw, ze je to makacka😄

    OdpovedaťOdstrániť