Retro štýlovky

augusta 28, 2015






Tak! A už ich máme aj my.
 Prvý krát som ich videla ešte ako malé dievčatko na školských fotkách svojej mami.
 Tá fotka má pre mňa určité čaro. 
Mamča je v objatí svojich dvoch kamarátok dvojičiek, šťastná, bezstarostná a krásna. 
Vlasy ostrihané na mikádo s krátkou ofinou, okále veľké, orámované s mihalnicami ako vejáre.
 A na sebe košieľku, skladanú mini sukničku..a podkolienky. Tie mi vtedy z celého outfitu udreli najviac do očí.
 Čakala som toľké roky, aby som ich obliekloobula aj svojim chalanom.

 Sú to doplnky, na ktoré som patrične hrdá v ich šatníku. Oživia, zohrejú, zaujmú.


 Už sme ich mali doma dlhšie, ale počasie bolo tak teplé, že sme sa väčšinou zmohli len na plienkový styling.

 Hlavne Adamčo využil MOE patrične a po celodennom pobyte vonku si odniesli svoju daň v podobe visiacich lístočkov a všakovakých čmúh z lozenia, skákania a dokonca aj outodorového skúšania na orbi treku.


Musím sa hrdo pochváliť ďalším Adamčovým úspechom. Rozpoznávanie farieb na kolkoch dopadlo na jednotku. 
Toto je jeden z mnohých každodenných úspechov našim najmenších. 
V ten deň som zaspávala opäť s hrdým pocitom na svoje deti.

Podkolienky: TU

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov