CIK CAK štýl

septembra 13, 2015




Tento vzor patrí už niekoľko mesiacov k mojim obľúbeným. My ho poznáme pod názvom rybia kosť, no mne sa páči viac pod skráteným názvom Chevron.
Dočítala som sa, že pôvodný význam slova Chevron je názov americkej čerpacej stanice, ktorá používa typický vzor v logu.
Je jasné, že ste sa s ním už stretli nevynímajúc na oblečení, nábytku, na textilných dekoráciách a ďalších.
 Ja som začala clipom na Šimonkovu dudku , capačkami  a naposledy som objednala hniezdo do postieľky a návleky na vankúš.
To som hľadala pomerne dlho a nakoniec som našla na sesterskej stránke našej slovenskej Sashe, českej Fler pre kreatívne šikovné ručičky Hanku Skokanovú, ktorá vystupuje pod značkou SEW4HOME.
 Každý jej kus je originál kvalitne prepracovaný. 
Je vidieť, že to robí s láskou.
V ponuke nájdete drobné dekorácie, vrecká a taštičky, zavinovačky, prikrývky, deky, košíčky, zástavky, chňapky, zástery aj zásterky, obrusy, výplne, nahrievatká s výplňou z pohánkových šupiek a hlavne obliečky na vankúše.

Hanka ma potešila aj milými darčekmi k objednávke, ktorá bola expresne rýchla.

Ako sama vraví:
 „Miluji barvy a sílu jejich kombinací. Baví mě střídat styly, ráda zkouším nové věci a má hlava je pořád plná nápadů. Když koupím novou látku, už se to v hlavě hemží a já se nemůžu dočkat, až do ní stříhnu. Nicméně to hlavní, co u mě najdete vždy, je jednoduchost a sklon k MINIMALISMU“.


Som rada, že som spoznala ďalšieho nadšenca pre nové a kreatívne veci.


www.fler.cz/sew4home 
http://www.fler.cz/

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov