Dvojfarebná klasika

marca 31, 2016





Dnes je posledný marcový deň a pre nás bol tento mesiac trošku adrenalínovejší.
 Prvý jarný deň sme so Šimonkom privítali za oknami nemocnice a aby toho nebolo málo po predĺženom pobyte v tomto zariadení sme si domov priniesli vírus. Čiže prvú noc doma na oplátku Adamčo celú prevracal, minimálne 8 krát som prezliekala posteľ. A to, že sa pračka točila 4 dni v kuse ani nevravím. Už som mala obavy, že ju presilím. Ale zvládla to fešanda.


V sobotu mi zase volá manžel z pohotovosti, že si pri svojom každovíkendovom športovom výkone vykĺbil rameno, ešte k tomu na pravačke. Takže teraz 4 týždne fixácia a časom možno aj frustrácia z nemohúcnosti. Babky u nás nefungujú, tak si aj teraz musíme všetko zorganizovať sami.
 To zvládneme! Musíme!


Napriek tomu všetkému ešte hektickejšiemu obdobiu, ktoré máme na pár týždňov ( dúfam, že len na pár ) pred sebou si prvé jarné slnečné lúče maximálne vychutnávam. Aj napriek tomu, že jar so sebou prináša pestrú paletu farieb, ja som sa teraz namotkala na čiernobiele kombinácie. Aspoň som sa trošičku pohla od mojej obľúbenej sivej :-D  


Tieto zábery boli robené počas víkendu, kde sme po týždňovej karanténe vybehli s chalanmi na chvíľu von. Samozrejme, že „vybehnutie“ trvalo celé popoludnie aj vďaka priaznivému počasiu, ktoré dúfam sa už u nás udomácni.

Túto dvojfarebnú kombináciu, ktorej dominovali mototepláky a tričko úžasného predĺženého strihu od  LoowFAT KIDS som  navrstvila mikinami z minuloročnej kolekcie poľskej značky Tuss, obľúbenými koženkami River Island a nožandy mali obuté v tendoch z H&M a GAP. Obaja majú na hlavách Mirau čiapky.
Chalani svoje outfity ešte oživili farbami od kried, s ktorými šantili jedna radosť. Okrem toho sme stihli pozorovať vyliezajúci hmyz a ponaháňať loptu, ktorá ich sem tam neposlúchla a odkotúľala sa ďalej, než by chceli.

Takže domov sme prišli ako grafiťáci zo záťahu, ale za to spokojný a príjemne unavený.


Užívajte tak vzácne a dlho očakávané slnečné jarou prevoňané dni.





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov