Č&B pokračovanie

apríla 04, 2016




Možno už vám budem pripadať ako rosnička, ale teraz sledujem predpoveď počasia o niečo intenzívnejšie.
 To preto, že sa na obrazovke kochám tými teplotami a vysmiatymi slniečkami.
 Áno, videla som, že ku koncu týždňa sa to má trošičku pokaziť, ale už to nebude nič dramatické.
 Aj vlahy treba a po tak miernej, ale za to dlhej zime to bude malina.


No, ale posuniem sa ďalej a idem ospevovať naše najnovšie kúsky.
 A tými sú jarné bundičky zaujímavého materiálu a vzoru. Pôsobia pogumovaným dojmom a veľkou výhodou je, že sa ľahko udržiavajú. Na rýchlo vonku pretreté trebárs aj vlhčenými utierkami a nepotrebujete k tomu ani Mr.Propera, či Perwol. 
Čisté, lesklé ako nové.


V tento deň som chcela ísť pôvodne do neďalekého lesa, ale skončili sme niekde na pol ceste. 
Adamčo so Šimonkom zbadali kopu kameňov a okamžite nastala vystupovačka z kočíka. 
Ako inak, čo najrýchlejšie. Neviem, či aj u vašich ratolestí je hneď neskoro.

 V zápale premiestňovania kamienkov dostal Šimonko od brášku zásah do čela.
 Trošku plaču, postískania a Adamčovho nechápavého výrazu,  „že čo ? kedy ? Ja ?“ si šli to svoje naďalej. Keď už to začalo naberať grády som zavelila na ústup a šli sme dopreč. 
Samozrejme moje plány o prechádzke v lese so šteklivou vôňou jari v nose sa rozplynuli ta tam.
 A ako som ja zavelila, tak ONI prevelili a vo svojich huncútstvach pokračovali na nekonečnom schodisku a testovali môj adrenalín a trpezlivosť pri vyliezaní, preliezaní, skákaní a XY pádoch.  
 Šimonko je živé striebro a neobsedí, neobstojí. 
Akonáhle ráno otvorí tie svoje vysmiate očká okamžite nás dáva do pozoru a začína každodenný maratón ustrážiť ho a zabrániť, respektíve minimalizovať modriny a škrabance. 
Už je čo povedať, že Adamčo ako starší bráško mu nestíha. Stoličky, konferenčný stôl, jedálenský stôl..žiadna prekážka. Vylezie všade a stepuje ako pingu. 
Jazyk sa mu zastaví snáď len pri prežúvaní. A to je uňho tiež nonstop.


Každý deň nám tí naši drobci pripravia nemálo prekvapení a náučných situácií. 
A to je na tom čarovné aj vyčerpávajúce.
 Ale všetko je to plné lásky, tej najúprimnejšej.
 Pretože ONI sú tie najčistejšie a najkrajšie stvorenia na svete.


Obaja
Bundičky: Beee
Tričká: H&M
Tepláky: Mouse in A house
Tenisky:  H&M 
Čiapky: Mirau





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov