Odviate vetrom

apríla 21, 2016





Po niekoľkých mesiacoch dohadovania sa nám konečne podarilo s našou rodinnou fotografkou dohodnúť termín na pár záberov aj so mnou a v trochu väčšej kvalite, ako vám bežne ponúkam. Počasie nám moc neprialo, ale vôbec nás to neodradilo od dobrej nálady.


Tentokrát som to poňala viac farebne, ako je u nás zvykom. Nie sú to síce jemné púdrové odtiene, túto sezónu tak IN, ale držala som sa pozitívnej lajny. Tendy som kúpila online počas nemocničného pobytu . Sú ľahké, mäkké a nepremokavé. O slovenskej značke Beee som písala v predošlom článku, čiapky máme od nich. Vybrala som prechodné, dvojvrstvové. Na prvé jarné a v tento deň aj veľmi veterné počasie ideálne. Plátenné nohavice som kúpila v sezónnom výpredaji za smiešnych pár €. Majú slimkový strih a sú mierne elastické. Vždy prihliadam aj na kvalitu a pohodlnosť. Či už pri obliekaní, abo nosení. Ak sa v niečom cítite pohodlne, tak to z vás aj vyžaruje. A nie ste rušený ošívaním sa a zlým pocitom, len preto aby ste boli štýloví. O tieto vlastnosti dbám dupľom pri chalanoch a ich vystrájaní.


Adamčova únava urobila svoje a obliekanie prebiehalo v trochu uplakanej atmosfére. Ale spoločný kompromis pomohol, mohla som si vydýchnuť a vychutnávať si s chlapcami detský svet plný fantázie. Vždy si poviem, že sú úžasný už len tým, že sú sami sebou. S NIMI sa smejem aj bez dôvodu.


Staršiemu pasažierovi v tandeme začali po chvíli padať viečka, no pri zástavke pri neďalekom potoku a chytaní pomyselného žraloka sa hneď prebral. Pár týždňov už totiž máme zmenený režim a vynechávame poobedný spánok. Dlho som sa s tou myšlienkou nevedela stotožniť. Ale po niekoľkých prebdených nociach, viacnásobnom neúspešnom uspávaní som to vyskúšala a neľutujem. Nie žeby som Adamčovi nedopriala, ale aby 2,5 ročné dieťa buntošilo do polnoci nie je moc zdravé. Po zmene režimu sa dokonca pár krát stalo, že nestihol byť ešte oblečený v pyžame a už odfukoval.
 Vtedy sa cítim ako kúzelník :-)


So Šimonkom je to v pohode. Ten je nastavený tak, že už v sprche zíva a po nacucnutý je po pár minútach v ríši snov. A vtedy začínam relaxovať pozorovaním spokojných, nevinných tváričiek. 
Toto je jeden z momentov, kedy spomalím a len nasávam ICH prítomnosť a chcem zastaviť čas. 
Oni dvaja sú jedinečný dar, ktorý ma dokáže robiť šťastnou celý život.


Tenisky: H&M
Nohavice: F&F
Bundy: River Island
Čiapky: Beee 





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov