Krížiky&Grafity

apríla 25, 2016



Aj v tomto príspevku to bude o nás 3.
 Čuduj sa svete, ale ako sme sa s Máriou ( fotografka a vizážistka v jednej osobe ) nevedeli dohodnúť na stretku xy mesiacov, teraz sa nám to podarilo 2krát za sebou v priebehu jedného víkendu.

Spojili sme opäť príjemné s príjemným a šli sme sa poprechádzať v najväčšej panelákovej džungli v Bratislave. Priznám sa, že toto doslova betónové prostredie zo začiatku vo mne nevyvolalo príjemné pocity. Ale tým, že mám pri sebe moje duracelky vyškerené, objavujúce svet sa to po pár minútach zmenilo.

Našťastie sú tam aj krajšie zákutia, tak sme sa vybrali opozrieť kačky pozdĺž Chorvátskeho ramena. Ozaj sme ich museli doslova hľadať. Aaale, pri tom sme cestou narazili na umeleckú stenu s grafitmi a tak sme obdivovali šikovné ručičky inkognito umelcov.


Šimonka som mala po väčšine času na rukách, alebo v tesnej blízkosti. Pri jeho temperamente by bol už dávno rybyčkoval, či kačičkoval vo vode. Má síce už ako také skúsenosti s plávaním a ponáraním sa, ale počko nám ešte nepraje. Tak som to neriskovala.


Bolo vidieť, že toto miesto je maximálne využité, či už psičkármi, cyklistami a kočíkujúcimi.

Záberov sme porobili opäť viac než dosť a niektoré cvaknutia foťákom som si ani neuvedomovala. Ale tak to mám najradšej. Nič prehnane strojené.
 Pravdupovediac, pri Adamčovi a Šimonkovi to aj tak inak ani nejde.


Majte krásny posledný apríloví týždeň s nádejou, že aj to počasie sa nám umúdri a budeme si zase môcť užívať teplé a slnečné dni.

Adamčo:
Čiapka: TU
Bunda: TU
Tepláky:TU
Tenisky:TU

Šimonko
Čiapka:TU
Rifľovka:TU
Tepláky:TU
Tenisky:TU






  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov