Sivá

marca 14, 2016



Siv



Dlho som nenapísala žiadny článok a mám aj výčitky, ale deň má len 24 hodín a je to málo na to všetko, čo by som chcela postíhať.
 Ale..konečne som sa dokopala a začali sme chodiť plávať. Našťastie tam môžem chodiť s oboma mojimi, tak máme o ďalšie spoločné zážitky postarané.
 S mužom si teraz musíme dupľom všetko naplánovať. Logistika je u nás na dennom poriadku.
 Šimonko je živé striebro. Nikde dlho neobsedí, neobstojí. Potrebovala by som oči leňochoda na každej strane spánku jedno, aby som stíhala všetko sledovať.

Aj dnešná prechádzka bola v sprievode pádov a následného utešovania a fúkania boliestok.


Už štvrtý deň máme trochu viac veterný a tak som rada, že aj na koniec sezóny som našu zimnú kolekciu obohatila o barančekové JuuJ ušianky. 
Bohužiaľ sa nám ešte zišli a pár dní ich ešte asi aj využijeme. Zara kabátiky sa stali našou uniformou. Obliekam ich chalanom ku všetkému. 
Materiál je mierne elastický, tak aj pri hrubších vrstvách sa ľahko obliekajú, hlavne rukávy. 
Tepláky sú u nás klasika, obliekam ich obom najradšej. Sú pohodlnejšie než akákoľvek mäkká rifľovina. 
Adamčo mal dnes jedny, ktoré som ulovila pri náhodnom nákupe v F&F za smiešnu cenu. 
Ako inak, všetko je v tlmených tónoch a prevláda tam sivá. Ja už sa budem musieť z mánie sivej liečiť. Aj keď nechcem, vždy si v obchode uchytím niečo v tejto farbe nielen pre drobcov, ale aj pre seba. Ale na ospravedlnenie svojej diagnózy, povedzme si..je to najvďačnejšia farba voči fľakom. A pri deťoch to platí dvojnásobne.

O čižmách z dievčenskej kolekcie v H&M som už písala. U nás suplujú aj gumáky v nepriaznivom počasí. A tu si dávam pomyselný uzol na vreckovku, akoby povedala moja babka a viac sa obujem do sondovania ľahkých a pohodlných gumákov. Tie sú využiteľné vždy, v každom ročnom období. 


Mám toho v hlave toľko, čo by som do očakávanej jari chcela pridať šatníka oboch. Už to tu mám aj zaznačené a po nociach si všetky stránky a handričky prehrávam v hlave. 
Tak dúfam, že manžel a rozpočet moju túžbu unesú.


 




 Adamčo
Kabát: Zara
Tepláky: F&F
Čiapka: JuuJ
Čižmy: H&M
Nákrčník: Little People

Šimonko
Kabát: Zara
Tepláky: Lindex
Čiapka: Juuj
Čižmy: Gap


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov