Aj Alfréd nás tam čakal..

septembra 08, 2016


Ako som už písala, riadili sme sa aj počasím. Tak tretí deň predpoveď vyšla a skoro celý čas pršalo. Vyšlo to na jaskyňu. Nabalili sme sa a vyrazili. Ujo Google nám poradil Stanišovskú jaskyňu v Liptovskom Jáne.  Prišli sme zhruba 15 minút pred najbližšou exkurziou. Chalanom som už štandardne nabalila náhradné oblečko, ale tentokrát aj na druhy poveternostných podmienok. A to mi hralo do karát. Pretože som si ako divožienka vyšla na boso len do tenisiek. Ale Adamčove MOE (TU) podkolienky ma zachránili a na prekvapenie som ich aj napriek niekoľko číselnému rozdielu v pohode natiahla. O pár minút som zažila ďalšie milé prekvapenie. Stretli sme sa tam so švagrom a deckami. Úplne nečakané a milé stretnutie. Škoda, že išli až po nás.
Po zakúpení lístkov sme podostávali čelovky a šlapali sme hore. Vzduch bol po daždi prevoňaný a zeleň akoby ožila farbami. Sprievodca bol sympatický pán, ktorý mal výborný zmysel pre humor a bavil celú skupinu. 
Šimonka som si hodila do nosiča CYBEX(TU). Ten si neviem vynachváliť už tretí rok. Niekedy sa v ňom ponosí ešte aj Adamčo. Šimonko sa na začiatku prvú polovicu výkladu kŕmil a druhú časť si pospal. Pre Adamenka to bol zážitok, keď som ho tak sledovala úplne nasával atmosféru. Dodnes na to dobre spomína a už len keď ideme autom cez tunel, hneď zaspomína na jaskyňu. Pršiplášte, alebo ak chcete pogumované parky ZARA si neviem vynachváliť. Do mokrého a sychravého počasia sú ideálne. Neprefúkajú a držia teplotu, ale nie ste v nich ako na pare. To bola dobrá kúpa. Šimonko mal gumáčiky od AIGLE (TU),  mal ich na sebe posledný krát, už z nich vyrástol. Tak zháňam ďalšie, tiež na spôsob barefoot. Bohužial zatiaľ sú tieto konkrétne na všetkých eshopoch v jeho veľkosti vypredané. Tak hľadám ďalej. Klímu v jaskyni som trošku podcenila. Ako vrchnú časť som mala pelerínu z H&M s geometrickou potlačou. Tá je ozaj len na teplé letné večery pri hviezdach. 
Po "turistickom" výkone sme si šli naplniť žalúdky a premapovať blízke okolie. 
Deň sme ukončili kŕmením "Našej" ZOO. 
Aha, aby som nezabudla..Alfréd je jeden z jaskyniarov, ktorý tam čaká každého navštevníka upevnený na strope pri kvapľoch :) 





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov