Akčný deň

septembra 15, 2016


Dnešný príspevok nebude dlhý, ale táto noc áno. Adamenko má zajtra svoju prvú ozajstnú detskú oslavu a mňa čakajú nočné chystačky a pečenie. Plus je spln, tak odbiehačky k námesačným láskam. Ja sa na nich tak smejem, keď si rozprávajú zo sna, akoby spolu debatovali :)

Stále je to o našej tohtoročnej dovolenke, dúfam, že Vás to ešte neomrzelo. Chcem sa s Vami podeliť o momenty a niekedy aj o tzv.recenzie a sem tam aj obkecávačky a inšpirácie na oblečko.
Takže..4.deň, stále pekné počasíčko. My sme fakt asi blázni do zvieratiek a prírody. Keď si to tak uvedomím, stále trávime čas takto, len "v iných farbách". Tentokrát sme to dali na salaš Krajinka. Na parkovisku samé (po starom) ŠPZ BL, parkovanie v pohode. Hneď na začiatku nás privítali poníci. Tí chalanov moc neuchvátili, ale voľne sa pohybujúce husi boli pre nich veľkým lákadlom, aj keď majú za sebou nejedno uštípnutie. Nepoučiteľný..
 Chudák mega baran, s mega parožím a hlavne mega kožuchom. V tom teple som ho úprimne ľutovala.
 Na toto malebné miesto sme sa vybrali aj kvôli traktorovej recenzii. Chalani si posedeli v drevených napodobeninách, o ktoré bola "bitka". Ja som okolo nich pobehovala s foťákom a snažila sa zachytiť to najlepšie, čo mi dovolil. Nemala som popri tom čas porozhliadnuť sa poriadne po celom areáli. Bola som v tom, že je to všetko vrátane preplnenej reštiky a pekárne. Muž to hral na sklamaného, že čakal čosi viac..a pritom to mal všetko zmapované..a nenápadne ma viedol smerom k najväčšej prehliadke starých motorových pomocníkov na poliach. Keďže som matka dvoch chalanov už tak nejako prirodzene idem po týchto veciach s nadšením, veriac v nadšenie mojich lások. Potešili sme sa všetci a vyskúšali sme všetky dostupné traktory, volant za volantom. Staré kúsky, čo majú históriu a pre mňa aj dušu ma fascinujú. Musela som sa dotknúť každého jedného. Chalanov sme nestíhali vykladať a prekladať z mašiny na mašinu. 
Aj po obhliadke traktorov sa dlhočánsky rad z reštaurácie nezmenšil, tak sme to vzdali s obedom na salaši a šli sme na neďaleký ranč. 
Po obede padol nápad na túru na neďaleký hrad LIKAVA.  Že veď aspoň spálime. Sandáliky som vymenila za tenisky a šlapali sme. Bugina požičaná od kamarátky Katky sa nám zišla aj v tomto prípade, aj keď terén bol miestami taký, že manžel mal v jednej ruke Šimonka, v druhej zloženú buginu, na chrbáte vak a podľa potreby chalanov sme si ich striedali na rukách. Ale dobre, veď nemôžme byť úplné bábovky. Ako sa vyjadrila na Instagrame kamarátka Efča-"tak takýchto vyfešákovaných  v lese asi ešte nemali"..to mi pred jej komentom ani nedošlo :P
Hore v cieli sme zistili, že už je po návštevných hodinách, tak sme si hrad popozerali aspoň spoza brány, doplnili pitný režim z našich verných Suavinex fľašiach a vybrali sa späť. Dobehla nás pravdepodobne pani zámocká, a keď videla naše zoskupenie, poradila nám inú menej náročnú cestu. Záver bol taký, že sme liezli dole po strmých skalách zo strachom v očiach, ako to dáme z chalanmi na rukách. Našťastie bez následkov. Takéto spontánne aj akčné výlety mám rada, ale hrdinka som až po "bitke", odkedy mám tieto moje dve laskonky.
 Čo som to písala na začiatku ?..že krátky príspevok..? :)
Čo sa týka outfitov chalani mali kraťase zo ZARA, košele a šiltovka H&M, podkolienky, najvďačnejší doplnok k všetkému a všade MOE a topánky z dievčenskej kolekcie SIANI. Moja obľúbená summer time sukňa ZARA, sandáliky F&F ešte zo študentských čias a na túru NIKE Woman tenisky, ktoré sa mi na počudovanie stále veľmi páčia. Píšem preto, že na počudovanie, bo niekedy veci, ktorými som ohúrená po krátkom čase prestanú baviť a len ich v skrini obchádzam.

Majte príjemný predĺžený víkend a užívajte si jeden druhého :)


špekulanti si vyskúšali pec Baby jagy

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov