Vodný svet

augusta 31, 2016


Ako som písala naposledy, žijem ešte stále dovolenkou. No teraz narážam na to, že ešte stále aj chorobou, ktorú som si priniesla domov.  
Horšie na tom je to, že už to chytili aj moji chlapi.. Pracujem na tom, aby sme boli do víkendu fit :-)

No ale idem sa s Vami podeliť o Naše nasledujúce dni na krásnom Liptove.
Výlety sme si plánovali podľa počasia. S mužom sme kontrolovali meteo stanice v mobiloch, jasné že každý mal pár stupňovú odchýlku. Druhý deň bolo ešte pekne a teplo, tak sme zavítali cez plot do Tatralandie. Ako obyvatelia rezortu sme mali na vstup a atrakcie 20 % zľavu. Všetko tam funguje štandardne cez hodinky, ktoré sme dostali na recepcii, hneď pri príchode. 
Po prekročení brány Nás privítal Český cirkus. Zaparkované maringotky..a zvieratká. Chalanom sa to veľmi páčilo, veď videli na živo pumu, tigra..v klietkach. Ja som si popod nos povedala svoje a pritom sa tešila s drobcami. 
Po kochaní sa zvieratkami sme si vyšlapali kopec, aby sme sa dostali k bazénu pre najmenších. Pre premiérových návštevníkom dávam do pozornosti, že fólia na začiatku bazéna je trošku klzká, detičky si tam popadajú. Kebyže naši obaja nemali nafukovacie rukávniky CHEREK (TU), ktoré tlmili pády, neviem ako by to dopadlo. V strede bazénu je šmykľavka a okúsok ďalej vyvýšené miesto s ešte plytčou vodou. Pre zaujímavosť, rodičia majú svoje čestné miesto na lavičkách,ktoré sú po celom obvode bazéna. Vo vode sa môžu pohybovať len v zvislej polohe. Plavčíci mali čo robiť, čo sa  napomínania týka.
 Aj vy ste si všimli, že pri deťoch nehrozí rovnomerného opálenia ? Predsa, väčšinu času pri nich stojíme, naháňame ich po bazéne, respektíve ich nasledujeme..a slnečné lúče sa opierajú na ramená a chrbát. To je v lete poznávacie znamenie pre rodičov menších detí :-)
Na vybláznenie je v Tatralandii toho kopec. S mužom sme skonštatovali, že pre väčšie deti a bezdetných to je celodenná parádička. S drahým sme si prestriedali priepustky. Ja som si otestovala pár tobogánov a spomenula si na iný druh adrenalínu, ako ten, ktorý zažívam posledné 3 roky. 
Úprimne, pri deťoch je to o adrenalíne trpezlivosti a obavám o ne. Poviem Vám, že pri jednej jazde mi nebolo všetko jedno. Našťastie plavky zostali na svojom mieste. 

Na vrchole vodného parku je nafukovací raj pre detičky, od lode, hradu, bludiska..tam sme tiež pobudli nejaký čas. Čo sa týka naplnenia žalúdkov, je tam možnosť stánku s rýchlim občerstvením (klobása a pod.), alebo farebnej reštaurácie s krásnou veľkou terasou s výhľadom na prelíňajúce sa zelené kopce. 
Po obede sme muža nechali v plaveckom bazéne a ja s chalanmi som šla mapovať terén. Cestou nadol sme narazili už na spomínaný cirkus, akurát zvolávali ľudí na predstavenie (zdarma). My sme si šli ďalej omrknúť "mesto duchov". Bohužiaľ už nevyužité westernové mestečko. Celá zástavba už chátra a využíva sa len ako skladisko. Toľká škoda. Dostala som informáciu, že všetky stavby sú nestabiľné a vyžadujú si celkovú rekonštrukciu. Z tohto dôvodu to majiteľ necháva radšej v tomto stave. Nám sa tam aj napriek tomu veľmi páčilo. Keby sa toho niekto chytil, bolo by to oživenie celého areálu. No, uvidíme.

Z tohto dňa moc fotiek nemám, baterky vo foťáku dobaterkovali a ostatnú dokumentáciu mám len v mobile. Čiže kvalitka je slabá, ale na Instagram to hodím :-)
Dúfam, že aj napriek tomu som Vás inšpirovala a poprípade aj rady dala.

Majte príjemný sviatočný stred týždňa :-)


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov