Sem sa ešte vrátime..

októbra 24, 2016



Na Sandbergu sme boli prvý krát. Možno trochu mínus pre rodenú Bratislavčanku, ale priznám sa, že aj keď som o tomto mieste počula veľa pozitívnych chýrov..nebolo kedy. Kým som bola ešte v pracovnom procese ozaj nebol čas - pendlovanie z jednej roboty do druhej, tréningy (ach, kedy sa k nim opäť dokopem), spoločenský život..a kopec ďalších "povinností". 
Aj keby si nezainteresovaný mysleli, že materská je dovolenka, už ich kľudne môžem aspoň z polovice vyviesť z omylu. Pretože aj na tejto "dovolenke" neviem častokrát kam skôr skočiť. Ale možno je to aj preto, že si ozaj chcem užiť maximálne spoločné chvíle s mojimi loptošmi. 


Vďaka zamoreným sociálnym sieťam s krásnymi fotkami v pozadí s pieskovými kulisami sa mi toto pre mňa nepoznané čarovné miesto pripomenulo. Tak sme si fotenie dohodli v Devínskej. Počasie bolo taktiež čarovné..vetrisko nám riadne fučal už druhý deň. Doma som ešte poriadne nemala "naskladnené" teplejšie handry, tak som sa snažila navrstviť z toho co dúm dal.

Chalani Vám v tomto príspevku predstavujú novú jesennú kolekciu Dánskej značky Small Rags v plnom zastúpení Little Hipster Shop. U nás na blogu ju takto vo veľkom predstavujeme po prvý krát, aj keď už čo to z ich predchádzajúcej kolekcie máme. 
Páči sa mi prepojenie jemných, mäkkých materiálov so zemitými farbami, ktoré k jeseni neodmysliteľne patria, zahrejú aj na oko aj na pocit. Páči sa mi hipster štýl aj na deťoch a v tejto kolekcii som sa úplne našla. Neohrabaný, pohodlný a ako ja zvyknem vravieť "nič neriešiaci". Proste voľná myseľ a sloboda. Pre mňa a z reakcií mojich chalanov to pravé orechové. 


Aj napriek veľmi veternému počasiu a Šimonkovým stále tečúcim soplíkom sme si to fakt užili a mám v pláne Sandberg navštíviť minimálne ešte raz. Pri tých sviečkach pod nosom nám asistovali vreckovky od talianskej značky LineaMammaBaby, ktoré sú pre jemnú detskú pokožku obohatené o rastlinný a mandľový olej. Majú príjemnú jemnú vôňu, takú tú bábätkovskú nevtieravú, prirodzenú.  Ich veľkou výhodou je, že sú voľne rozložiteľné, čiže nezaťažujú životné prostredie. Všetky kozmetické skvosty od tejto značky zakúpite v Little Hipster Shop a čoskoro sa o nich konkrétnejšie dočítate aj u nás.

Majte príjemne našliapnutý začiatok týždňa :)

Adamčo: Košeľa TU  Tepláky TU
Šimonko: TričkoTU ČiapkaTU














  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov