BIO Taliani

novembra 12, 2016




Asi nie som jediná, ktorá sa musí v tomto období premáhať k nejakej činnosti. Blog je moja srdcovka, ale momentálne tie čriepky energie dávam MOJIM. Fotky mám už nejaký ten deň v priečinku nachystané, ale aj keď nechcem, väčšinou sa mi podarí zaspať s chalanmi. Mávam síce ešte pri uspávacej letargii myšlienky koľko toho som ešte chcela porobiť, ale skoré stmievanie nepustí a idem do ríše snov.

Teraz tu sedím obklopená horiacimi sviečkami a navodenou víkendovou atmosférou a konečne mi to píše. Keby sem vkročil môj muž, predpokladám, že by povedal niečo v tom zmysle, že som tu ako v kremáku (hold romantik) :D 

Ale tieto predĺžené večery majú aj tú výhodu, že v kúpeľni si s chalanmi vytvoríme menšiu saunu pomocou horúcej vody a po nej nasleduje masáž. Nie, kdeže moja! Na taký luxus si ja ešte počkám :) Ale obaja zbojníci sú tí zrelaxovaný a vymáganý.

K týmto večerným chill autíkom nám dopomáha a spríjemňuje italiano kozmetika Linea Mamma Baby. Rodinný podnik má 70 ročnú históriu. Myšlienka celého projektu je na organickej štruktúre, výrobky sa distribuujú do nemocníc po celej krajine.

Obsahujú ORGANICKY (BIO) pestované rastlinné zložky (kardamón, olivy, nechtík, repný cukor, za studena lisované sladké mandle)
- neobsahujú parabény, farbivá, SLES (sodium laureth sulfat)
- sú dermatologicky testované
- balené sú v priesvitnom obale, otvorený vzťah so zákazníkom
- inovatívny a jednoduchý dizajn si získa deti aj mamičky

 
V predchádzajúcom článku som tak okrajovo spomenula vlhčené obrúsky, ktoré sú voľne rozložiteľné, takže nezaťažujú životné prostredie. Sú starostlivo formulované tak, aby jemne čistili pokožku dieťatka, obohatené o rastlinný a mandľový olej, panthenol (provitamín B5), aloe, vitamín E. Pri fyziologickom pH.
Špeciálne zloženie bez laurethsulfátu sodného (SLES), bez parabénov, žiadny alkohol, žiadne formaldehydové donory, dermatologicky testované. Tampónová viskóza 100% biologicky odbúrateľný, recyklovateľný.


Srdce na flakóniku tekutého mydla znázorňuje srdce matky, keď s láskou umýva ruky svojmu dieťaťu.

Je obohatené o glycerín, kardamóm a organicky pestované olivy.
Ideálne na hygienu rúk a tela pre čistú, hladkú a hydratovanú pokožku.
Podľa mnohých tradícií je kardamóm vzácnym korením. India je považovaná za majstra v pestovaní kardamónu, ktorý má regeneračný  a upokojujúci účinok. My ho nosíme pravidelne zo sebou, ako prvú pomoc na umytie rúk, keď sme v teréne.





Ryba symbolizujúca šťastie a pokoj.Mydlo do kúpeľa je špecifický prostriedok pre hygienu citlivejšej pokožky na základe jemných povrchovo aktívnych látok – glycerínu, kardamómu a extraktov z olív, získaných z ekologického poľnohospodárstva. Extrakt z olivových listov má schopnosť udržiavať kožu v dobrom a kľudnom stave. 




Macík evokuje teplé a láskyplné objatie pred spánkom. Preto je vyobrazený na fľaštičke sprchového gélu vyrobeného pre tie najjemnejšie bábätkovské vlásky. Chalani fungujú ešte bez šampónu. Adamčovím kučeravím a jemným vláskom stačí čistá voda a Šimonkovi na hlavičke ešte nemám čo šampónovať. A tým, že mne príroda a genetika na hlave tiež moc nenadelila, si môžem dovoliť používať šampón určený pre batoľatá. Vôňa je nevtieravá, jemnučká a vlasy po vysušení nepotrebujú už žiadne iné prípravky.




S loptou sa radi hrajú asi všetky deti, je to moment, kedy môžeme so svojimi pokladmi nežne a aktívne tráviť čas.

Olejček obsahuje výťažky zo sladkých mandlí lisovaných za studena, bez použitia rozpúšťadiel.
  Je zvlášť vhodný pre masáž detí s citlivou a suchou pokožkou. Podporuje jej hydratáciu a ochranu. Vďaka svojmu zloženiu je veľmi podobný mazu. Dokonca ho nanášam pri večerných rituáloch aj na Adamčovu atopickú pokožku. Hrošia koža sa zmiernila a nepôsobí ako šmirgeľ.

Olejček je vhodný aj pre tehuľky na masírovanie oblastí kde sa pokožka pri náraste hmotnosti napína, aby sa zabránilo výskytu strií a popritom má mamička kontakt s bábätkom.




A nakoniec čerešnička na torte, aspoň pre nás.

Parfumovaná voda, s výťažkami z organicky pestovaného nechtíka. Osviežuje pleť dieťaťa tým, že poskytuje okamžitý pocit mäkkosti a čistoty. Neobsahuje alkohol, je vhodná pre jemnú a citlivú pokožku bábätka, pomáha udržiavať pokožku jemnú a parfumovanú. Odporúča sa použiť po kúpaní alebo po prebaľovaní. 

Chalani sú nadšený, že majú možnosť pôsobiť ako v dospeláckom svete a môžu s kľudom používať voňavku. Jej vôňa ma úplne dostala, odjakživa mám rada jemné, púdrové. Niekedy si na tajňáša streknem aj ja nie raz sa stalo, že už ma pri tom vymákli. Tie ich prekvapené kukadlá boli fascinujúce :)





Všetky spomínané a nami používané výrobky si môžete zakúpiť TU.
 
 

 




  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov