Náš DEŇ

mája 08, 2016


Žienky a v prvom rade matky, maminy.
 Dnes je náš deň. Ja som si ho včera v predstihu užila neopísateľne krásne. 
Taký pokoj na duši som už dávno nemala. Na aktivitu bol mega náročný, ale ako to býva, keď je srdce zaplnené láskou a nehou toho najväčšieho rangu, fyzickú únavu necítite. Včerajšok sme strávili na našom obľúbenom mieste v prírode s perfektnými ľuďmi, z ktorých som väčšinu spoznala až priamo na mieste. 
Všetko vysmiaty a sympatický ľudkovia. Dala som reč aj s matkami pobehujúcich ratolestí, vymenili sme si zážitky jedna cez druhú. A viete, čo bolo na tom najsamsuper ? Pozorovať svojich šinterov, ako sú spokojný, pobehujúc kade tade, blázniť sa s ostatnými, nasávať akcie a reakcie ľudí v ich blízkosti. 4nohých chlpáčov tam bolo viacero, chalani sa nevedeli za nimi dobehať a dohladkať ich. 

Z miesta činu sme odchádzali v čase, kedy by už v bežný deň sladko odfukovali, teda aspoň Šimonko. Týmito pár riadkami som sa chcela pochváliť s príjemnými pocitmi, z ktorých budem čerpať ešte pár dní.

Každý jeden deň je s nimi výnimočný, či je menej, alebo viac náročnejší. Pretože už zajtra budú o niečo starší, ako sú teraz. Každý deň je pre mňa darom. Užívam si čaro ICH prítomnosti, užívam si dnešok, pretože je preč skôr, než sa nazdám. Moje všetky zmysli sú stále napnuté, nasávam všetko, čo sa okolo nich deje. Dýcham, vnímam, študujem ich tváre.
Mojkám ich, učím ich láskou, intuíciou milujúcej matky. Prajem si, aby boli v živote spokojný, šťastný a silný. Chcem ich pripraviť na svet tam vonku. Nech sú z nich vyrovnané osobnosti. Nech aj ako chlapi vedia rozprávať o svojich pocitoch a byť empatický a zároveň nie naivný.

Viem, že nie som supermatka. 
Dennodenne mám pochybnosti, či som to, alebo ono urobila dobre, či moja reakcia na danú situáciu bola primeraná. Ale každý deň im dávam zo seba maximum, milujem, počúvam a pozorujem. A učím sa od nich. Už toľkokrát mi chalani ukázali cestu, ako je to lepšie.

Materstvo je to najkrajšie, najmilujúcejšie, najzodpovednejšie a najťažšie poslanie v živote ženy.

Láska k svojim deťom je tá najčistejšia emócia, ktorá nás napĺňa a hreje od počatia a sprevádza nás celý život.

Tak maminky užívajte si prekrásny a teplý dnešok so svojimi milovanými :-)

    

















  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov