V lese

mája 02, 2016



V lese


Dnes bol ideálny čas po daždi na prechádzku v lese. 
Príroda všade žiari ešte čerstvou zelenou farbou, vzduch bol príjemne prevoňaný, presne ako to mám v lese rada.
 Už na začiatku chodníka sme sa stretli s tetou jaštericou (možno ujom jašterom).
 Salamandra škvrnitá je najrozšírenejší európsky zástupca čeľade rozšírený v Západnej Ázii, juhozápadnej Afrike a najmä v Južnej a Strednej časti Európy.Najčastejšie sa zdržiavajú v blízkosti čistých lesných potôčikov a studničiek, kde sa rozmnožujú. Potravou sú im najmä dážďovky, mäkkýše alebo hmyz, ktoré lovia za súmraku a v noci.



Chalani výskali nadšením, Šimonko si ju pomýlil s hračkou a nemal s ňou zľutovania. 
Keď už to malo náznak mágania plastelíny, vypustili sme ju do bezpečia jej prirodzenému.

Lesné chodníky sa postupne pre nás stávali nepriechodnými. Skalnaté, s pokrútenými koreňmi stromov. 
Boli sme totiž nie moc dobre nabalený.
 A to 3kolkou pre Šimonka a Adamčovým odrážadlom.
 A pri prudko strmom teréne to nebolo bohviečo. 
No bola som rada, že sme si urobili takú minitúru, ktorá bola poslednú hodinu až komická. 
Adamčo poznačený únavou sa pýtal na ruky, čo bolo už fakt nezvládnuteľné. 
V jednej ruke totiž odrážadlo, na ktorom už pánko odmietal ísť (ale dobre vedel prečo), Šimonka sediaceho vo svojom a v druhej ruke som stískala tú Adamčovu. 
Skúšala som jeho vysilené telíčko a myseľ trošku naštartovať spievaním, snahou kochať sa okolím..no neuspela som. Keď som uvidela svetlo na konci tunela, moja duša poskočila a boli sme zachránení.


Obaja po večery a sprche odkvecli a pevne dúfam, že sa im sníva niečo pekné a príjemné, napríklad a z dnešného výletu :-)

  

Čiapky: TU
Bundy:TU
Tepláky:TU


Gumáky: TU a TU

P.S.: Gumáčiky si neviem vynachváliť. Mäkučké, ľahučké na spôsob barefoot s flexibilnou podrážkou. Kabátiky so Zara sú zvnútra podšité šedou teplákovinou, zvonku sú pogumované. Takže do daždivého a veterného počasia ideálne. Tepláky sú od značky Zezuzulla s free stajlovým strihom, kupované cez AURAmarket som už v minulosti spevovala. Čapičky od slovenskej značky Beee myslím už spomínať nemusím :-).






  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov