Všade samé krídla

mája 29, 2017





Na tento víkend som sa tešila ako malá. Nabalený ako Hujerovi, alebo lepšie povedané pripravený na ideálne počasie. Stan pre loptošov, opaľováky, náhradné oblečenie, prevažne pre Šimonka. Toho sa snažím posledné dni odplienkovať, aj keď to ide pomaly. 
Nikdy by som nepovedala, že ma bude baviť pozerať na prelety lietadiel, ale tým, že atmosféra je príjemná, počasie ako na objednávku je to fajn. Už minulý rok som na sebe zbadala, ze ma tá krásna podívaná skutočne baví. Sú to Páni v kabínach. A na vlastné oči je to skvelý zážitok.  
Pri rozkladaní som zhodnotila, že mi všetci fanúškovia na dekách, pod slnečníkmi a stanmi pripomínajú scénu z českej trilógie Slunce, seno..ako sa celá dedina presťahovala k mlynu pod stany s polkou domácnosti.

 Pre decká bola k dispozícii jazda na koni a somárikovi. Tam, som s chalanmi strávila hodnú chvíľu. Našťastie mali náladu skromnosti a nepožadovali žiadne suveníry ako naprílad polistyrénové lietadielka. 


Ale neobišla nás strata nášho najmladšieho člena rodiny. No ja som v tom nevinne!!! Všetci traja sa vybrali do bufetu, ja som si dopriala pár minútový luxus na deke – sama. Lenže po chvíli sa ku mne vracali len moji dvaja chlapi..toho tretieho nechal manžel v dave s istotou, že „veď ide za mnou“. Deficit slabo prelúskaného Šimona a jeho rebelstva. Takže akcia „hľadá sa dieťa“ začala. Milostivého som nechal s popisom detektíva vyhlásiť do reprákov, nech mi ho nejaká dobrá duša nájde. Aj tak bolo. Najprv mi milá pani oznámila, že ho videl ísť smerom ku koňom, podotýkam, že vlastne prešiel komplet celú dĺžku letiska. Tak som sa vybrala tým smerom a za chvíľu mi rezonovalo moje meno areálom, že Šimon už je pre moderátorovi. To už ho našiel vnímavý chlapec s ocinom. Krpec s výrazom „ veď sa nič nedeje“ sa niesol ako kráľ. 
Týmto sa chcem ešte raz silno poďakovať všetkým ochotným a všímavým nálezcom.  
Našťastie sa stratil v uzatvorenom areály, no kebyže sa to stane pri ných podmienkach, taká kľudná z ďaleka nie som.
A preto som už aj na dovolenku bez predsudkov začala zháňať vodítko. Neviem síce ako to príjme, ale za pokus mi to stojí.


Zhrnutie dňa :

·         Spálená ako Saganova žena

·         Jedno stratené dieťa

·         Jedno nájdené dieťa
  
Prajem Vám veľa letných zážitkov, aby ste mali na čo spomínať a byviť sa :)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov