Plážovka

júna 16, 2017



Mnohí z Vás ste sa ma dnes pýtali, kde je pláž, ktorú som dávala na INSTASTORIES. Áno, je to na našich bratislavských Zlatých pieskoch. Po týždni a pol vírusového kolotoču som nám chcela dopriať príjemnú odmenu. A dopadlo to skvelo. Chaloši perfektne vybláznený vo vode, aj s rybičkami, kačičkami, piesok z ihriska sme mali všade, akoby sme boli na exotickej dovolenke. 
Tak, ale bol to aj tak trošku tréning na blížiacu sa dovolenku. Ja mám síce radšej štrkové pláže a nezakalenú vodu, no keďže som sa tento rok prebrala po sezóne, respektíve keď sú všetky dobré miesta v mojom obľúbenom Chorvátsku vybookované, vybrala som náhradné riešenie. Čaká ma celkom komická dovolenka, ak sa to tak dá nazvať. Možno by som to upresnila, skôr ako premiestnenie sa do inej destinácie so slanou vodou a prefiltrovaným vzduchom. Ideme si to užiť v trojici. Ja a moje dve blonďavé makovičky. Po strate a náleze Šimonka na Leteckom dni to bude docela nářež a už teraz mám v hlave dramatické scenáre, ako ho tam ustrážim. Ale hneď, ako mi začnú vŕtať v hlave, sa ich snažím vypudiť, nech ešte niečo neprivolám.
 Spolieham sa nielen na seba (veď čo iné mi zostáva), ale aj na piesok, formičky a zvažujem aj GPS pre deti. Lenže mám dilemu, pretože si neviem dosť dobre predstaviť, ako budem fungovať s mobilom na pláži. Zatiaľ ma napadá vákuový sáčok a len v prípade núdze SOS notifikácia. Ak máte skúsenosti s týmito zariadeniami, veľmi rada privítam všetky rady. Alebo aj iné možnosti pre neposedné deti s flegmo povahou.


Zatiaľ Vás zdravím so zdravím úsmevom na tvári a mini fotoreportážou zo včera :-)





  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov