Verný spoločník s krivým úsmevom

júla 12, 2017



Posledné večery mám pred očami krásne prírodné úkazy. Teraz nemám na mysli moje dva spiace poklady (aj keď na nich dvoch nič a nik nemá), ale krásny stroboskop v podobe bleskov a následne sviežeho vzduchu. Je to za posledné dni trošku nahustené, ale je to príjemné spestrenie dusného ovzdušia. Tak je to aj v živote a medziľudských vzťahoch. Pokiaľ nie ste introvert, alebo flegmatik zaisto máte potrebu sa vyventilovať. Dokonalosť neexistuje. Je len originalita. Pre niekoho možno silné slovo, ale každý z nás je originál, každá situácia je originálna. Tak isto ako každý kus oblečenia dánskej značky Small Rags je originál. Isto viete, alebo ste si všimli, že nemusím rozprávkové a prečačkané motívy na detskom oblečení. A v každej kolekcii SR som sa našla. Baví ma ich hipster, vintage či retro  štýl a popritom sa v ňom nájdu aj deti. A to vďaka ušiakovi s pokriveným úsmevom a hravými ušami. Tentokrát som pre chalanov zvolila BASIC štýl. Obaja majú teplákové kraťase v tyrkysovej farbe TU,  ktoré dovoľujú akýkoľvek pohyb v šantení kade tade. Adamenko má výrazne modré tričko slim strihu TU a Šimonkovi som vybrala batikované tričko v slniečkovej farbe TU



Týmto letným článkom po mega dlhom čase Vám chcem poslať slnko do duše, aby ste mali stále dôvod na úsmev, či na dovolenkách, v práci, deťúrence v táboroch s priateľmi a všetkými s ktorými sa cítite fajn a dodávajú Vám energiu.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov