Sever a východ v jednom

septembra 28, 2016



Toto fotenie sme si so Soňulou dohodli na jedno ešte teplé popoludnie. Fotili sme na dva články. Stretli sme sa na našej obľúbenej Železnej, raj pre nás všetkých. Nám sa podarilo prísť v predstihu. Chalani sa rozbehli po ihriskách. Pani fotografka prišla ako profíčka na čas. Ja som sa snažila čo najrýchlejšie prezliecť do prvého pohodlného ohozu. Muselo to vyzerať dosť kostrbato. Skrčená pri kočíku, aby bolo čo najmenej vidieť z odhalených partií a popri tom regulovať rozšafárených chalanov. Ospravedlňujem sa všetkým okoloidúcim, ale behať a hľadať úkryt na prezliekanie sa mi fakt nechcelo.
  Ako objekt pred foťákom moc kamarátka nie som a mám rada momentky. Vedia zachytiť prirodzenosť a človeka takého aký je. Škoda, že sa neviem tváriť, nie som uvoľnená a väčšinou je aj pre mňa výsledok katastrofálny. Ale moji mi boli veľkými pomocníkmi. V s kým iným by som mala byť prirodzenejšia, ako so svojimi láskami. Decká sú v pohode, tie sú milé asi vždy. Hlavne, keď sú vaše :-)
Adamčo aj Šimonko mali na sebe kraťase z tropickej kolekcie bess a nové prírastky v šatníku od mojich obľúbených poľských maybe4baybe. Na tričkách ma zaujal hlavne asymetrický rolákový golier, kvalitu ich materiálu už poznám, žiadne žmolky a vyťahance. Kupovala som ich cez známi BabyVillage. Na seba som hodila veeeľmi pohodlné kraťase s RAW prestrihovaním od bláznivej Jančuli z Košíc, ktorá vystupuje pod značkou KURA design TU. Je vychytená bytová dizajnérka a aby sa nenudila, tento rok sa pustila aj do handier. Začala dámskou letnou kolekciou, neskôr jej to asi nedalo a šla aj do detskej. Tieto dni už je v eshope jesenná nádielka, ktorá je pecková. Pitný režim sme dopĺňali čerstvou vodu v Suavinex fľaši.
Prvú polovicu fotenia sme zvládli dobre, chalani si to užívali na preliezkach, pre decká prirodzené prostredie a dúfam, že aj so záberov budete mať ten istý pocit.



Photo by https://www.facebook.com/sonanovosadovaphoto/?fref=ts

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov