Taký zohrievací..

októbra 05, 2016


..bude dnešný príspevok. Vrátim sa v ňom ešte do nášho preddovolenkového obdobia,kedy sme šli na bežnú prechádzku do vinohradu a spojili sme to so zberom černíc. Bolo to tak spontánne, že som ako nádobu použila prázdnu fľašu od minerálky. Pre chalanov to bol zážitok na prvú pol hodinu, potom už z môjho nadšenia stratili trpezlivosť a začali sa nudiť po svojom. Vymýšľačky s kočíkom, postrkovanie jeden druhého a nakoniec mrzutosť na všetko v ich okolí. Ako to pekne a spontánne začalo, tak BIO zber aj skončil. Pod ich tlakom som zbalila svoje nadšenie aj chalanov a šli sme ďalej po našej cyklotrase JURAVA. Cestou sme "stretli" príjemné posedenie pre bikerov, či len tak relaxujúcich ľudí v prírode. Dali sme si mega veľké ešte teplé pagáče, Adam so Šimonom si odskúšali cely exteriér vo svojom paurkurovom prevedení. Odskúšali asi všetky lavice, štýli v zoskokoch aj výskokoch. Ako sa vraví "živé dieťa, zdravé dieťa". U tých mojich to platí dvojnásobne. 

Pár dní predtým som obom kúpila kraťase Little People. Je to u nás v šatníku už známa firma. Okrem iného máme od nich aj z minuloročnej kolekcie zimné čiapky s tunelmi. Ale vrátim sa ku kraťasom.
 Sú z úplne jemnučkej teplákoviny a svojím voľným strihom ( teda aspoň u Adamča, Šimon je vo všetkom ako húrka ) maximálne vhodné aj na tropické teploty. Adamčove sú zaujímavé ešte aj tým, že keď sú stiahnuté nadol, pôsobia ako suknička. Nie že by som chcela nejako zoženšťovať svojho syna, ale pre mňa to bolo zase také mini oživenie chlapčenského stylingu. 
Či som v eshope, abo v kamennej predajni, vždy si prejdem aj dievčenskú kolekciu. A nie raz som obom nakúpila aj tam. My matky zbojníkov vieme najlepšie, že kolekcie princezien sú všade väčšie, kreatívnejšie a pestrejšie na strihy. 

Ako ste na tom vy..? 
Tiež rady nakupujete unisexovo v oboch prevedeniach ? :)

P.S. Na pitný režim som precízna. Večne so sebou vláčime fľaše s čistou vodou, nesladeným detským čajom, abo čerstvo vytlačeným ovocím. Citrus Zinger Biggie prinášajú jednoduchý spôsob, ako odšťavovať citrusové plody rovno do fľaše. Na oživenie to kombinujem s mätou, malinami, uhorkou a inými zdravými a chutnými plodmi. Biggie má objem presne 1liter, praktické pitie cez slamku vám uhasí smäd nech už ste kdekoľvek a budete mať presný prehľad o tom koľko tekutín ste za deň vypili.
  • Objem 1liter
  • Praktické nosenie vďaka otvoru na vrchnáku.
  • Spodný diel z plastu Tritan firmy Eastman bez BPA/EA prísad.
  • Ľahko sa čistí a je opakovane použiteľná.
  • Jednoduché plnenie ľadom cez veľký otvor v dolnej časti fľaše.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov